ممکن است سوالات زیادی در رابطه با تغییرات منابع زیست کنکور 1401 برای برخی از دانش آموزان پشت کنکوری مطرح شود. همچنین ممکن است ابهامات زیادی برای دانش آموزانی که منابع خود را پیش از اعلام آخرین تغییرات منابع تهیه کرده‌اند به وجود بیاید. هدف گروه آموزشی زیست پلاسم از تهیه این مقاله، رفع همه سوالات و ابهامات شما درباره تغییرات منابع زیست کنکور 1401 است.

با توجه به اینکه انتخاب بهترین منابع زیست کنکور، یکی از فاکتور‌های اصلی موفقیت در کنکور است پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

منابع زیست کنکور 1401

ابتدا باید از همه منابع زیست کنکور 1401 اطلاعات کامل داشته باشید، منابع زیست کنکور 1401 به شرح زیر هستند:

  • زیست دهم چاپ 98
  • زیست یازدهم چاپ 99
  • زیست دوازدهم چاپ 1400

اما سوال تعدا زیادی از داوطلبان این است که آیا می‌توانم از منابع کنکور 1400 برای کنکور 1401 استفاده کنم؟ به همین منظور، در ادامه تغییرات منابع زیست کنکور 1401 را با جزئیات بررسی می‌کنیم.

همچنین مطالعه مقالات زیر را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم:

تغییرات زیست کنکور 1401

تغییرات کتاب زیست مقطع دهم چاپ 98 نسبت به چاپ 97

در کتاب زیست مقطع دهم چاپ 98، تغییرات بسیار اساسی و زیاد است. این نغییرات شامل حذف بخش زیادی از مباحث دشوار، تغییر برخی از قسمت‌ها و اضافه کردن مباحث جدید است. بنابراین در صورتی که چاپ‌های قبل از 98 کتاب زیست مقطع دهم را دارید، ضروری است که کتاب خود را با چاپ‌های جدید‌تر تعویض کنید.

تغییرات کتاب زیست مقطع یازدهم چاپ 99 نسبت به چاپ 98

در این کتاب، تغییرات بسیار جزئی هستند. این تغییرات جزئی شامل موارد زیر هستند:

  • برخی از افعال
  • کلمات معادل فارسی
  • برخی از نامگذاری‌های مربوط به شکل‌ها و…

بنابراین نیازی به تغییر کتاب زیست یازدهم نیست. فقط در صورتی که همین تغییرات جزئی نیز برای شما بسیار مهم است، می‌توانید با تطبیق کتاب قدیمی خود با کتاب جدید نسبت به این تغییرات جزئی اطلاع پیدا کنید.

تغییرات زیست کنکور 1401

تغییرات کتاب زیست مقطع دوازدهم چاپ 1400 نسبت به چاپ 1399

تغییرات این کتاب به حدی جزئی است که ضرورتی برای تغییر کتاب وجود ندارد. بنابراین اگر کتاب چاپ 99 این مقطع را دارید نیازی به تغییر کتاب نیست.

منابع کمک درسی زیست کنکور 1401

در صورتی که منابع شما تک پایه هستند، تنها منبعی که نیاز به نغییر دارد کتاب زیست دهم است. در صورتی که منابع شما جامع و ترکیبی هستند، باید منابع مطابق با کنکور 1401 را تهیه کنید. در صورتی که امکان تهیه کتاب جدید را ندارید، پیشنهاد گروه آموزشی زیست پلاسم به شما عزیزان، اعمال تغییرات است. در این صورت، نیازی به صرف وقت برای مباحث حذف شده نیست.

توصیه‌های نهایی

در ادامه چند مورد از مهم‌ترین توصیه‌های مشاوران گروه آموزشی زیست پلاسم را بیان می‌کنیم:

  • اولین و مهم‌ترین توصیه ما به شما حذف همه منابع قبل از چاپ 98 است. توصیه اکید مشاوران ما عدم استفاده از این منابع است.
  • کتاب‌های چاپ 1400، با کتاب‌های چاپ 99 تفاوت چندانی ندارند، بنابراین اگر کتاب‌های جدید تهیه کرده‌اید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • برای تهیه کلیه کتاب‌ها، تطبیق کتاب‌ها و همچنین پرینت کتاب‌ها می‌توانید از سایت تالیف کتب درسی استفاده کنید.

در این مقاله، سعی کردیم جزئی‌ترین و اصلی‌ترین تغییرات منابع زیست کنکور 1401 را بیان کنیم. هدف ما از ارائه این مقاله، صرفه جویی در وقت و هزینه دانش آموزان و خانواده ها است.

برای رسیدن به هر هدفی، فراهم کردن پیش نیازهای آن هدف بسیار مهم است. اطلاع از تغییرات منابع زیست کنکور نیز بسیار مهم است که باید حتما به درستی انجام شود.

بر اساس ضرب المثل معروف “خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج” سعی کنید از همان ابتدای مسیر صحیح‌ترین انتخاب‌ را برای خرید منابع زیست کنکور دشته باشید تا در روز کنکور به علت استفاده از منابع اشتباه در برخورد با سوالات تعجب نکنید! در این مسیر، روی ما هم حساب کنید و با شماره تماس 09384454600 با گروه آموزشی زیست پلاسم جهت دریافت مشاوره همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود، شماره موبایل خود را وارد کنید